THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2007年12月13日 星期四

曼谷行

俾人逼去泰國公干啊~ 辛酸誰人知~~~ 不過還好啦~ 見識到各式各樣的人妖~ 比你地D女人仲過女人咧~ 覺得“收家”沒? :p

啟程同回航都差點就miss鬼咗這班機~ 仲要俾人“鬧”添~

馬航的早餐~ 巧克力粒 + 清水 + 紅蘋果 + 三塊切好的面包~ balia nya~

睇到PENANG島咧~ 靈靈~ 這個是專程拍給你看的~~~

曼谷機場的其中一部份

舊款 TAXI 咧~

唔係講咗under我的名的咩?做麼又變咗阿KEITH架?

靚nya~

靚靚nya~

靚靚靚nya~

靚靚靚靚nya~

酒店內的聖誕樹

像咩咧你話?

酒店內cuisine的牆壁

其實我仲意背后的顏色…

酒店內的小型噴水池

好大粒的電梯灯燈…

好大粒的電梯燈…

酒店喃得真周到~ 可惜我的room partner係阿KEITH咧~ 真係得物無所用 + 英雄無用武之地~

燈光穿得過嚄~ 犀利~~~

電梯都唔錯~

猜下我住邊間?

《澄清會》酒店的樓梯燈

就只有這張啦~

燈燈燈~燈~~~

疴完屎唔俾丟入馬桶唔通丟入你的口啊?

PAT話你仲意睇這些東東嚄~ 又係為你而拍的~ 靈靈~

學咩人放咩煙花啦~ 一D都唔靚咯~ 層次感又沒~ 真失敗~

其實只是顏色靚~

泰國MRT

雲吞面沒面~ !@#$^@$%*^&)&#&$!*%!

送給PEARLIE的生日禮物 - PAT

送給PEARLIE的生日禮物 - SEAN

考下你~ “潮州佬拉二胡”的下一句係咩?

這個掃地阿嬸其實都幾靚~

還是覺得KLIA機場靚好多~

5 則留言:

爱美丽 提到...

你就好啦,不用去印度~~我的手信呢?

siukeong 提到...

嗯…由於去的時候沒麼換到錢,用的都是少許的petty cash,所以就… :p

爱美丽 提到...

cheh~~

匿名 提到...

wah, penang真的像只龟哦... =P

wah, hotel真的很靓哦...

meh東東??? acheh, can see kenot eat... apa la...


"潮州佬拉二胡..."下一句係...
你嘸係潮州佬...毋骗人...

siukeong 提到...

糕點咯~

哎呀~我不是說我是啦!

有下一句的!叫做“GEE GEE GU GEE GEE”(二胡聲音)