THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2007年12月13日 星期四

接新娘

女家的親戚真係多到離譜,仲有D過分添~ 反而我們就一個親戚也沒叫來,真係怪雞!

人地的新車落地就俾你借走~ 真係夠義氣!

公仔好像不是好靚…

搶啊~

食蕉啦你地!

第一次見到有這種“兄弟”~ 真怪雞!

這些兄弟是所不能分享同埋吭的~ 外母給女婿的啦~

唯有此處打K輪係合法的~

“大禽姐”又話叫我開門,結果自己卻開了,我只是做果樣J~

沒見過我大佬砍雞咧~ 我也是第一次見吶~

2 則留言:

匿名 提到...

做么只见到ricky一个人顶罢了,你这个brother跑去哪里了啊?

siukeong 提到...

我是攝影師啦~哎喲,冤枉~我頂的時候都沒拍到~