THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2007年12月15日 星期六

BB狗

呵呵~ 好可愛咧!舌頭也伸出來咧~ 不過它小時候仲過可愛咧~ 耳朵小小的,身體小小的,麼嘢都小小的…不過它的「細佬」我不知道啦~~~ :p 這張大概是四五年前拍下來的,當時我還讀緊學院呢~ 由於現在的樣實在係唔見得人啦~ 無謂獻丑啦~

這隻死嘢由於小的時候沒獲得我們良好的教育,所以大個咗之后好唔聽話咯!現在隻係會聽「mom mom」 - 食嘢,「街街」 - 顧名思義是出去跑啦~, SIT - (只有俾嘢它食同埋放它出去的時候會識聽),爸爸媽媽哥哥姐姐 - 唔使解釋下話?

它現在大概有7歲呱,2000年爸爸從朋友果邊帶它返來的…好犀利架它,auto gate的門都可以俾它沖得開跑出去的咧~ 所以一定要用鎖鏈鎖住它哦~ 但是其實鎖鏈都已經換咗幾十條嚕~ 皆因它無論見到陌生人啊、它的同類啊、夜晚見到果D? 都會好凶狠地想沖出重圍咯~ 所以我可以大膽地假設它如果唔係一隻狗的話,它可能會係一匹良駒!又或者它其實係投錯咗胎呱~

好掂架它!我從來未曾見過一隻狗可以日日都扮到「楚楚可憐」咁望住我「嗚嗚嗚~」diang住要我吵要出街~ 暈…出完街又唔肯歸家,要使出阿媽教的萬試萬靈絕招!就係過去隔離「撩」果條「狗娜」,等它產生醋意然后就快手快腳咁抓它入屋!哈x5…

好耐都沒俾它入屋咯,皆因它D狗毛會亂飛咧~ 小的時候就成日讓乘屋走啦…行雷閃電的時候一時半下會俾它入屋咯,因為它驚打雷!哈x5…或則有時放把“遮”遮住它,它會覺得好有安全感咯,它會覺得果D抓狗的人唔會睇到它咯~ 過年又驚爆竹,平時又驚放煙花聲~ 暈… 實在係太過嬌生慣養啦!你俾條骨頭它吭的話它分分鐘都會跟佬走架!

神啊救救我吧!我屋企養咗隻怪狗咧~

4 則留言:

爱美丽 提到...

幸好你没邀请我去你的家,但凡是毛毛的动物我都避之则吉。。太可怕了吧

siukeong 提到...

好彩我身上沒麼毛J :p

匿名 提到...

你? 你是最"生毛"那只啦... wakakaka

siukeong 提到...

你就膽生毛~:b