THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2007年10月15日 星期一

二零零七年·十月十三日·傍晚·雨

老師話好吃嚄…
前面兩條胎,后面又兩條胎,加埋條“士碑胎”,剛剛好夠數…
又一班落選佳麗
你話條女係唔係傻架?成本華語字典拿來背晒嚄!
我師亦我友
另類科學新產品失敗之作 — 人手耳機
歡迎來自《紅花會》蹲住的女同志棄暗投明加入《天地會》
藍色衫的《黑社會》同志好像都有想入會的意思嚄…
beh 咩 beh?沒見過double A的size啊?
唔好意思!廣告時間!通常緊張的關頭電視機都會打一打廣告的!
相中有相
邊果錫到先就是邊果條女!~
睇我的一陽指
莉莉:“他頭先幫我講話他見過咁多女仔之中妳果度最大哦!”
芬芬:“真的?”
人家用藍芽通電,她就用藍眼放電
《天地會》總舵主
咪吵!我聽得出骰盅入邊係…圍骰

3 則留言:

爱美丽 提到...

有没被蓝眼电到?

siukeong 提到...

沒哦!因為我有戴眼鏡啊~會反彈折射咯! :p

爱美丽 提到...

酱就电回自己罗!!