THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2007年10月7日 星期日

就係由於聽果過電台的原因,聽到很多沒曾聽過的歌同埋很多曾經聽過的歌(廢話!),其中一個就係他游鴻明啦!因為他果首《樓下那個女人》實在係聽出耳屎,哦soli係耳油仙o岩!令我不能自拔地去「抄」他其他的靚歌。原來他之前D歌我都有聽過的,隻不過係沒follow up姐。耳目能熟的計有《孟婆湯》《戀上(另)一個人》《戀上一個人》《猶是情歌》《白色戀人》《詩人的眼淚》《五月的雪》《下沙》《尋你》等等等等等…

人家出道都很「耐」咗我現在才聽,好像有D…落后 T-T 最近剛剛出新專輯哦,有幾首都唔錯,不過奇怪的就係點解后五首都係人家的歌來的?原來全部都係他作過俾人家唱的!西利西利~ 同事說他唱D歌全部都很悲的哦,沒唱過開心的歌,佩服佩服~不過無所謂啦,悲情歌o岩晒我啦,咁仙至會唱出感情嘛…

下次K歌又多幾首歌可以唱啦~nyek nyek nyek…

沒有留言: