THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008年4月30日 星期三

冇林大會后傳 - 不及汪倫送我行篇

許多米:“chong chan~ where r u~? come n save mi ler~!!!”

gu jit x3

你七:“見人少少我幫你地講啦~其實我有兩個女!”
我三:“邊過邊過?”
許多米:“nani?”
你七:“佢咪就係我過女咯~”
我三:“哇~麼咁大過女架喇?”
許多米:“係啊係啊~我係佢嘅女來嫁~”

“na,阿撇我嚴重警告你咪在系公司度唱歌吖!
你唔顧下我嘅感受都顧下新同事的感受至得假~!”

哦hor~幫你老婆講~

打一打廣告。。。歡迎大家收聽MY FM101.80。。。我係林粒泳。。。


玲玲:“邊度邊度?邊度有垃圾桶?D嘢食唔晒要dam咗去咪俾人見到~”

玲玲:“啤梨啊~我可以吃你碟嘢一dam冇?”

阿偉:“唔聽話阿喇!搏死你!”
衣沙:“媽啊~”

:“nyek nyek nyek...小萍你冇40歲前都咪使指以我會俾飽飯過你yak啊~”

哦hor~又俾我粥到黃腳雞!

唔lock門:“衣沙~其實我對你點你冇理由唔知格?”

2 則留言:

匿名 提到...

wakakakaka, all the 冇林大會篇 so damn funny la... laugh til i LokTei....

siukeong 提到...

hahahaha...lu juga funny...laugh til i PK...(not d japan GM)