THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008年4月30日 星期三

冇林大會前傳 - 有朋自遠方來篇

“細路!咪以為你細細個我就唔敢KAM你啊!”

心事重重,神色凝重

“walaoA~ hitomi u still dun wanna come back to collect wat u've bought ah?”

搞笑自戀程度幫阿高小姐有得輝~

屎忽好圓!好生養!

A君:“我用一個手指就可以彈你返荷蘭你信冇?”
婆婆:“有冇~?我信阿仙家林仲唔好過信你?”

xxx:“wa salah lu mai kong,ok?”
許多米:“hai hai hai, mai kong mai kong”

馬克:“不要向后看!我褲子還沒穿好!”

兩位來自功夫足球的小演員

如花挖鼻屎

印度佬:“哇~ 好爽好舒服~”

導游:“na,大家不妨估下我裡度有幾多隻手指?”
男人:“阿叔你沒麼事啊馬?
女人:“嗯。。一個。。兩個。。”
仙家林揸槍的姿勢又幾型仔嚄~

終於都揾到同我一樣大細眼的同志啦~感動ING (T-T)

黃大廚:“na,我遮住我的胸部,你地來估我的cup數”

吉得亂:“揸吖揸吖揸吖~ 味揸過男人得嘅胸啊~”
黃大廚:“老婆!我對你唔住!睇來今日我嘟係難逃此劫架了!”

沒有留言: