THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008年1月20日 星期日

好驚好驚好驚 (T-T)

話說昨天我正在家上緊網的時候,忽然間右眼“稍”到有異物正在慢條斯理地移動住…正常來說,一般正常的人當然會回頭一望架啦!在下就認為…你都傻的!都唔係系出現系我后面,我回頭一望來托啊?(哈哈哈,相信大家一定會俾我“極”死!!!)

好啦好啦!入正題…居然俾我睇到隻micky mouse!!!原來相傳已舊的故事(我阿媽幫我講的,我當她“發ngap風”)係真的!啊媽我知錯啦~

在沒人幫我之下,我就喇喇聲…(想用琴琴聲的原本,好像好急醋咁,再加上我本人比較仲意喇喇聲裡過字眼,所以就…)對唔住我又打斷大家的興致添!好好好!再正題~然后我就喇喇聲走去廚房揾殺虫劑!喃下喃下覺得殺虫劑好像用來殺蚊殺埋我D好兄弟的嚄…然后就去拿埋拖鞋實行來個雙管齊下!最后一步,就係落閘放狗!(關我的房們啦~BB狗訓著咗,所以我就廢鬼屎擾人清夢啦…)nyek nyek nyek…

鼠年打死老鼠,好事壞事?

案發現場(通常警察叔叔們都系咁做架啦~我照板煮碗J!)
匪徒”作案現場係我的床下底…沒凶器留低…over over…

人家怕丑嘛唔俾人影車頭相

好得意的翻肚相…

做咩同米奇老鼠有咁大出入的?DISNEY呃人的手法實屬一流…

將“匪徒”繩之於法,與我出入相對的ASADI涼鞋!……(順便打埋廣告:ASADI涼鞋品質一流,它唔彈指好穿,仲好使好用!擁有眾多顏色任君選擇,計有等等等等等,你“ngap”得出的顏色嘟會有~ASADI涼鞋無論飛發鋪,中藥鋪,雜貨鋪,都買得到!)

4 則留言:

匿名 提到...

iiiieeeerrrr~~~
不要给我看到你穿这双拖鞋啊...

siukeong 提到...

那你拜六不要來公司好了~

爱美丽 提到...

鼠年打老鼠,好凶啊~~

siukeong 提到...

keep住它等過完鼠年留到明年好沒?:b