THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008年1月18日 星期五

楊宗緯

等咗好久終於都出專輯了~感動ING~原本我都唔知他係麼水來的,當初係“雷奇”隆重推薦俾我地整間公司的人我才開始認識他…

參加台灣第一屆《超級星光大道》的時候翻唱過唔少名人的悲情歌,有林億蓮的《聽說愛情回來過》,萬芳的《新不了情》,梁靜茹的《可惜不是你》,黃大煒的《你把我灌醉》,曹格的《背叛》,張惠妹的《人質》等等等等等…喲!全部都係啱晒我胃口的歌!!!要咁對我咩~

他的歌聲…直頭掂過“碌遮”啦~樣就…有保留有保留~ :b 現在好過“塊屎”啦!“塊屎”他粒頭簡直就係…掂啦~平頭裝會嚇親你哦~

他好像係唯一一個仲沒出專輯就讓我充滿100%期待的歌手…巴閉啦你~

如果你唔半途退出的話,冠軍就係你的囊中物啦~~~可惜可惜,不禁要唱下你翻唱過的歌…“。。。可惜不是你~不然冠軍是你D~。。。”

讓》
好聽到…真係…(4/5)
幸福的風
小萍話仲意嚄…(3/5)
鴿子》
沒FEEL啊大佬~ 喃住放我地鴿子instead of飛機啊?(2/5)
《洋蔥》
幫他第1第2個名同音哦,“雷奇”的至愛…(4/5)
重來好不好》
好好好好好極!爆燈咯~不能自拔~(5/5)
One Day》
唔錯啦~(3/5)
誰會改變我》
快歌嚄!好像唔啱悲情王子你唱…“你還是回去火星吧!地球是很危險D!”(2/5)
存愛》
哇!要咁好聽咩~(4/5)
對愛渴望》
翻唱蔡健雅的歌?咁熟的?聽到我都覺得有D懶…(4/5)
回憶沙漠》
唔錯唔錯!(4/5)
你看》
好好好好好極!(做咩用返第5首歌的曲風,然后改歌詞啊?作死啊你?欺騙讀者?!)(5/5)

仲有等緊令外一個第一屆《超級星光大道》的冠軍林宥嘉出專輯哦~阿siang借問聲你幾時才甘願出啊?

2 則留言:

匿名 提到...

你有了他的专辑?
sek zou la...

siukeong 提到...

download了mp3而已啦~他的專輯打算買正版的因為值得收藏!所以我連翻版的都沒去買咯~你都啱的咩? :b