THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2007年9月19日 星期三

當我們同在一起~

真係一個“陰盛陽衰”的年代,我地果班好不幸地俾女性統治咗…最“無奈”的事莫過於連教我地的老師都“難於幸免”…有D女當年有D睇走眼,現在變咗靚女;有D就睇漏眼,現在唔知去咗邊;有D就睇傻眼,十年如一日;而我就睇盲眼,要戴眼鏡成世。

有件好得意的事,就係學校的KHEUNG字係同我的名一樣的,命中注定我將會系哩度讀,下哇?

睇怕唔使俾提示都知我系邊呱?

6 則留言:

匿名 提到...

the 1 on the left(sitting)?
that 1 ar?

爱美丽 提到...

一定是戴眼镜那个。。。

siukeong 提到...

snowy :
alah~he is mor liang jai than mi hawa? :p

爱美丽 :
我以前係沒戴眼鏡的…

爱美丽 提到...

衰o左tiam...现在我知道怎样认出你了!哈哈

Chia Chong 提到...

有暗恋那一个吗?

siukeong 提到...

有啊!啊哈哈~她永遠不會知道的…