THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008年3月5日 星期三

民生問題一鑼鑼

upgrade来有么胃?好好地点解要从WINDOWS HOME upgrade去WINDOWS PROFESSIONAL咧?旧的唔用得咩?又要用domain login…里果我明白,以便日后方便控制…但是password使唔使要咁Q多组合啊?又要文字又要数字又要符号!边果话password越多越好的?咁叉难的password combination我嘟係第一次要记!一直以为只有public bank的用户正咁麻麻烦烦又要文字又要数字,睇来一山还有一山高~

其他一堆二堆问题未解决如下:

- 网页的FLASH死猛play唔到…
- WINDOWS LIVE MAIL要retrieve的email按咗之后就出好很多IE popup…
- WINDOWS LIVE MAIL要compose email时又时出时唔出signature…
- 还有一啲唔记得咗但是已经解决咗的琐碎问题…

其他同事嘅机嘟有赖嘢…无喇喇,多哒喇…正一“多旧鱼”…唉,i mao pengsan liao…

2 則留言:

匿名 提到...

要怪就怪你的老板要"爱屁噢"...
我们也是奉公行事罢了...
冤枉啊,大人....

siukeong 提到...

唉…看来怨声载道也没什么用了…